mandag 23. mars 2009

Mine Loppisfunn.....

Nå har loppesesongen startet, og jeg er i mitt ess...elsker loppemarked...
Her er noen bilder av mine tidligere funn. Gardinkappen er ett omsydd gammelt overlaken som jeg har klippet av og sydd på en ekstra blondekant i tillegg til mellomverket som var der fra gammelt av...ble den ikke fin?...
Noen kjempe fine gamle knapper som jeg har fått av min mor. Disse har hun funnet på loppemarked. Her ser dere litt av rammen til ett nyyydelig bilde min mor og jeg fant på loppis ifjor.
En gammel minne bok...Den er fullskrevet med sirlig gammel norsk skrift...fra 1791 "Helletuter" i sølv til vinflasker...
En fin gammel børste i sølv.... En gammel gullramme som jeg har hengt en lysestake inne i.

1 kommentarer:

Nicole sa...

Vilka härliga loppisfynd du gjort! Kanske man borde åka till Norge för att kunna göra såna fynd ;). Minnesboken var ju underbar, en riktig skatt!
Lycka till i tävlingen inne hos mig! Självklart får du länka! Jag länkar till dig också!